Kundeservice

Hva kan vi hjelpe deg med?

Ofte stilte spørsmål , adress , telefon , mail…

Gomarked.no

Organisasjonsform:Aksjeselskap Organisasjonsnummer:

Ring Oss

Har du spørsmål om produkter, betaling,levering eller andre henvendelser, kan du ringe oss.

Kontakt Oss

Få hjelp på e-mail, telefon eller via kontaktskjema. Hverdager 9-16

Ofte Stilte Spørsmål

FAQ

Jeg får ikke logget in

Har du glemt passordet ditt eller sliter med innlogging, får du nytt passord ved å trykke på "glemt passord". Du vil få tilsendt en e-post med instruksjoner for hvordan du lager nytt passord.

GOMARKED.NO DYRERE ENN EN VANLIG BUTIKK?

Vi Gomarked.no har ordentlig lave priser.Vår ambisjon er å kunne tilby deg et stort utvalg av Frukt,grønnsaker,dagligvarer,kjøtt og my mer

HVORDAN FINNER JEG VARENE PÅ NETTHANDELEN?

For å finne et produkt anbefaler vi deg å bruke søkefeltet side kolonne eller øverst på siden.

HVORDAN DU SKAL LEGGE INN EN BESTILLING

Logg inn med på gomarked.no
Velg og legg ønskede varer i handlevogn.
Varene du har valgt vil vises handlevogn-symbolet oppe
Her kan du også gå videre til kassen

KRAV TIL MINIMUMSHANDEL?

Ja, vi har krav til 200,-Nok minimumshandel.

HVORDAN KAN JEG ENDRE ELLER KANSELLERE BESTILLING?

Din bestilling kan endre eller kanselleres helt fram til bestillingsfristen. Dette kan du selv gjøre ved å klikke deg inn Min Konto

Kan jeg begynne å handle i nettbutikken på desktop, og så fortsette hjemme på nettbrett eller mobil?

Ja, du kan handle fra både PC, mobil . Varene vil bli liggende i handlevogn på tvers av dine digitale enheter.

KAN JEG ENDRE UTLEVERINGS ADRESS ELLER TID?

Ja Selvfølgelig men må gjøres i god tid før bestillingsfristen for leveringen du har valgt.

MÅ MAN VÆRE TILSTEDET VED LEVERING AV VARER?

Ja,man må være tilstede når varene leveres. Hvis ikke vennligst ta kontakt med vårt kundesenter for løsninger.

HVEM SOM PLUKKER MATVARER FOR MEG?

Våre medarbeidere i butikken de pakker varene for deg når du bestiller på nett.

HENTING AV VARER I BUTIKK

Butikkmedarbeidere tilgjengelige for å hjelpe deg. Vennligst ta kontakt med vårt kundesenter for løsninger.

HVORFOR ER FRAKT IKKE INKLUDERT?

Vi Gomarked.no begynte netthandel for å gi deg en fantastik handle opplevelse, vi er ganske ny på netthandel derfor i begynnelsen vi må dekke våre utgifter. Når vi har flere lojale kunder i våre netthandel blir lettere for oss å finne bedre løsninger.

Hvem leverer varene til meg?

Hjemleveringen utføres i samarbeid med Bring eller våre levering biler, og du skal være trygg på at alle varene holder riktig temperatur gjennom ubrutt frys- eller kjølekjede, helt til døren.

HAR DU OPPLEVD EN FEIL VARER?

Vi beklager hvis du har mottatt feil varer med vår levering. Vennligst bruk Kontakt Oss siden og send gjerne en melding til oss

Jeg har ikke fått alle varene jeg bestilte fra nettbutikken

Vi beklager så mye! Dersom du melder ifra til oss her vil du selvfølgelig få pengene igjen. Vi vil også følge opp dette internt.

Jeg har ikke fått tilbudspris på varene jeg kjøpte på tilbud?

Dersom du endrer en bestilling blir prisene beregnet på nytt. Det kan påvirke både tilbudskampanjer og generelle, mindre prisjusteringer. Hvis tilbudsperioden er over når du endrer din ordre, vil du ikke lenger få tilbudet.

NYHETSBREV?HVORDAN MELDER JEG AV/PÅ ?

Du kan melde deg av/på ved å gå inn på siden din og endre.

JEG FÅR IKKE ENDRET ANTALLET I HANDLEKURVEN

Når er du handlekurven bruk – eller + for å endre antall , med X du kan fjerne produkt fra handlekurven

KAN MAN RINGE INN SIN MATBESTILLING?

Vi er klare for å ta i mot din bestilling Vårt kundesenter er åpent fra klokken 10.00–16.00 fra mandag til lørdag.

TAR DERE IMOT RETURPANT?

Beklager men vi tar ikke returpant pga. skal sendes varene med en bud bil

HOLDBARHETSGARANTI

Vi garanterer den beste kvaliteten! Hvis du har mottat en vare som du ikke er fornøyd vennligst send oss forklaring med bilde så hjelper vi deg.

Belastet feil pris for en vare

Vi beklager så mye at du har fått feil pris på en vare!

Betalingsmetoder hos oss

Betaling skjer på nett i det du bestiller.
Kredittkort (VISA eller Mastercard)
Vipps

Hvorfor reserveres beløpet?

Vi belaster ikke før varene er pakket inn, så forsikrer vi at du ikke betaler for mye og reserverer banken beløpet in til din ordre pakket og send.

Jeg har ikke fått bekreftelse på bestillingen og det er trukket fra konto

Dersom du har lagt inn en bestilling, men ikke fått ordrenummer, bestillingskode eller ordrebekreftelse på epost så vil vi undersøke om bestillingen er bekreftet eller ikke. Reserverte beløp som ikke er tilknyttet bestillinger vil automatisk slippes opp i løpet av 2-3 virkedager.

Hvor finner jeg mine kvitteringer

Vi sender altid kvittering/faktura til deres e-post adresse.Logge inn til gomarked.no og finner du kvitteringer i min konto.

Kansellere bestilling

Bestillingen kan kanselleres helt fram til bestillingsfristen for den leveringstiden du har valgt. Vennligst bruk Kontakt Oss siden og send gjerne en melding eller ringe oss

Hvor henvender jeg meg hvis jeg ønsker meg en vare i utvalget?

Du kan gjerne å sende forslag til produkter eller produsenter til oss med e-mail eller vår skjema som ligger i under nettsiden.

Kan jeg bestille alkoholholdige varer?

Nei , vi beklager for det.

Jeg fikk ikke rabatten på rabattkoden , hva gjør jeg?

Beklager så mye at rabattkoden ikke minussert fra summen og du ikke fikk rabatt! Dersom du melder ifra til oss her vil du selvfølgelig få pengene igjen. Vi vil også følge opp dette internt.

Hva er gyldig som reklamasjon?

Angrerettloven gir en generell rett på 14 dagers angrefrist fra leveringsdato for å angre på ditt kjøp. Det er spesielle bestemmelser i Angrerettloven for tidsbestemte ytelser og varer som forringes raskt. Dette gjelder for eksempel enkelte mat- og drikkevarer (eksempelvis frukt og grønt, ferskvarer, bestillingsvarer, samt kjøl- og frysevarer), hvor den generelle angrefristen ikke gjelder. Opplever du feil eller mangler er det derfor viktig at du tar kontakt med oss, med en gang.

Main Menu

Vennligst skriv inn postnummeret ditt for å identifisere nærmeste supermarked og handle der.

[postakodu]